قیمت پک کامل بالابر هیدرولیک

امروزه با توجه به پیشرفت تولیدات صنعتی با تکنولوژی های جدید، باعث شده است تا محصولات که تولید کنندگان وارد بازار می‌کنند کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری نسبت به محصولات سنتی همان صنعت داشته باشد. لذا این امر باعث رضایت مصرف کنندگان خواهد شد. ما نیز در مجموعه بالابر آنلاین بر این باور هستیم تولید محصول با کیفیت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جهت تولید و ساخت بالابر های صنعتی، خانگی، فروشگاهی و بیمارستانی باعث افزایش ایمنی بالابر و کاهش هزینه های ساخت آن می شود.

فروشندگان بالابر در ایران به ۲ صورت عموما فعالیت دارند. گروه اول تولید کننده بالابر هستند و گروه دوم فروشنده آن هستند که در گروه دوم قیمت محصول باتوجه به اینکه در مرحله اول از تولید کننده خریداری میکند و سپس به مصرف کننده محصول را می فروشد هزینه بالاسری برای محصول منظور می شود و خود این امر باعث افزایش قیمت پک کامل بالابر هیدرولیک می گردد.

فروشگاه بالابر آنلاین خود طراح و تولید کننده انواع بالابر های هیدرولیک بوده و این امر باعث کاهش هزینه های واسط های می گردد و نهایتا قیمت نهایی مناسب تری جهت خرید پک کامل بالابر هیدرولیک توسط خریدار پرداخت می گردد.

اجزای اصلی پک کامل بالابر هیدرولیک

پاوریونیت (واحد قدرت) :

پاورینیت در واقع قلب بالابر هیدرولیک می باشد و در آن تجهیزاتی اعم از موتور، پمپ هیدرولیک، شیر کنترل بالابر و دیگر ملزومات قرارداشته که محاسبه و طراحی آن جز مهم ترین موضوعات که باعث خروجی مناسب برای مصرف کننده از قبل حرکت مناسب، مصرف برق کم و کاهش خرابی های بالابر می شود. بنابراین کارشناسان بالابر آنلاین با توجه به برق ورودی محل نصب بالابر بهترین بهره وری در زمان طراحی پاوریونیت یا واحد قدرت را در نظر می گیرند.

جک :

جک بالابر هیدرولیک شامل سیلندر بیرونی و یک شافت در داخل سیلندر می باشد که این دو به واسطه گلویی جک هیدرولیک در یک محور قرار گرفته و گلویی شامل تجهیزات آب بندی جهت جلوگیری از خروج روغن و نشستی آن در سیستم بالابر می شود. جک بالابر واحد انتقال نیرو از پاوریونیت به کفی بالابر بوده و بایتسی در طراحی جک دقت لازم صورت پذیرد تا باعث نشستی روغن، شکستی جک و دیگر آسیب های احتمالی نشود.

مجموعه بالابر آنلاین با استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت تولید جک بالابر هیدرولیک سعی بر تولید محصولی با کیفیت داشته که باعث رضایتمندی مشتری شود.

ریل راهنما بالابر :

در گذشته برای ساخت بالابر های هیدرولیکی و جهت استفاده از ریل راهنمای آن از پروفیل ناودانی استفاده می شد و این امر باعث تکان های شدید در حین حرکت و اصحکاک زیاد در حین حرکت بالابر هیدرولیک می شود. همچنین استفاده از پروفیل ناودانی در بالابر ها باعث ایجاد صدا در حین حرکت بالابر نیز می شد. اما امروز از ریل آسانسور که سطح مقطع T شکل دارد و دارای استاندارد های بین المللی می باشد اسفتاده می شود. ریل های راهنمای بالابر با روش نورد سرد و گرم تولید می گردد. امروزه با توجه به استفاده از ریل راهنمای آسانسوری در بالابر، باعث شده است بالابر های نسل جدید حرکت نرم تری نسبت به گذاشته داشته باشد و همچنین باعث خرابی های کمتر و حرکت بدون صدا داشته باشند. کارشناسان بالابر آنلاین با انتخاب ریل آسانسور با سایز مناسب تلاش کرده اند تا حد امکان ایمنی بالابر تولیدی را افزایش داده و باعث کاهش هزینه های تعمیر نگهداری در دوره طول عمر بالابر شوند.

کالسکه یا کاراسلینگ :

مجموعه کالسکه یا کاراسلینگ در بالابر های هیدرویک وظیفه حمل بار، نفر، بیمار و یا هر وسیله یا فرد دیگری را دارند. طراحی آن بسیار مهم بوده زیرا طراحی مهندسی شده آن باعث کاهش وزن اضافه کالسکه و افزایش استقامت آن در برابر نیروی های وارد بر آن می شود. مجموعه بالاب رآنلاین با طراحی نوین خود و استفاده از روش شیت متال تمامی موارد که مورد اهمیت می باشد را جهت تولید کاراسلینگ در نظر گرفته اند تا با افزایش کیفیت محصول، نصب سریع بالابر را در کنار دیگر ویژیگی های بالابر به ارمغان آورند.

سازه یا استراکچر :

در گذشته سازه بالابر را از پروفیل های مانند قوطی، ناودانی و نبشی استفاده می کردند که این امر باعث افزایش وزن بالابر و به همین منظور ایجاد نیروی اضافی به سازه ساختمان محل نصب بالابر هیدرولیک شود و جدای از این موارد باعث افزایش هزینه ساخت بالابر شود. اما امروز با طراحی نوینی که مجموعه بالابر آنلاین تولید می نماید این موارد مرتفع گردیده و باعث کاهش هزینه های ساخت در کنار افازیش استقامت و کارایی سازه با استفاده از ورق های آهنی با طراحی مناسب شده است. این روش باعث نصب سریع بالابر در محل پروژه گردیده و همچنین قابلیت نصب کاور پوشش دهنده تجهیزات بالابر جهت افازایش ایمنی بالابر را نیز در هر زمان پس از نصب دارد.

ملزومات ایمنی بالابر هیدرولیک :

قطعات ایمنی بالابر ملزماتی مهم در بالابر بوده که باعث جلوگیری از صدمات به استفاده کننده بالابر و تجهیزات بالابر می شود. این ملزومات جهت جلوگیری از سقوط بالابر و صدمه از اشخصا استفاده کننده، آسیب از قطعات الکترنیکی، آسیب به ساختمان و … می شود.

پک کامل بالابر هیدرولیک :

بالابر های تولیدی مجموعه بالابر آنلاین دارای تمامی آیتم های ذکر شده در این مقاله بوده و متخصصین این مجموعه همیشه در تلاش هستند که بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب برای مصرف کنندگان قرار دهند. این امر باعث افزایش راندمان بالابر و کاهش هزینه های سرویس و نگهداری می شود که خود موضوعی مهمی برای مصرف کننده بالابر هیدرولیک می باشد.

جهت مشاهده قیمت پک کامل بالابر هیدرولیک این مجموعه می توانید در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه سفارش زیر بالابر مورد نظر زده و با وارد نمودن مشخصات پروژه خود قیمت دقیق بالابر مورد نیاز خورد را دریافت نماید و سپس سفارش خورد را ثبت نماید.